55

O femeie din Marea Britanie a declarat că s-a simțit ca o creatură din filmul SF horror "Alien", când i-a apărut o erupție cutanată și pielea i-a bubuit după ce a primit un vaccin COVID-19, potrivit unui raport.

Reacție de erupție cutanată

Susie Forbes, în vârstă de 49 de ani, din Lichfield, Staffordshire, a suferit această desfigurare la câteva ore după ce a primit prima doză de vaccin AstraZeneca-Oxford, pe 18 martie, potrivit Triangle News.

"M-am simțit ca în "Alien", pentru că îmi ieșeau bule din braț. A fost îngrozitor. Fața mea era imensă. Eram un monstru", Forbes a declarat pentru serviciul de știri.

"Fiica mea, în vârstă de 19 ani, îmi trimitea mesaje prin care mă implora să merg la spital. M-a distrus pe mine și mi-a distrus fiica. Va trebui să trăiesc cu asta, deoarece am cicatrici pe corp", a adăugat Forbes, care suferă de sindromul Guillain-Barré, o afecțiune autoimună în care organismul atacă nervii.

Alte efecte secundare ale vaccinurilor

Agenția britanică de reglementare a medicamentelor și a produselor de îngrijire a sănătății spune că aproximativ una din 10 persoane va avea efecte secundare în urma vaccinării - în principal simptome asemănătoare gripei, oboseală și dureri de cap.

Potrivit oficialilor din domeniul sănătății, persoanele care suferă de alergii care au provocat anafilaxie pot primi în continuare injecția - dar oricine se știe că este alergic la ingredientele sale nu ar trebui să o primească. Nu era clar dacă Forbes se încadrează în această categorie.

Până la data de 28 martie, 455 de persoane au avut reacții alergice adverse la aproximativ 20 de milioane de doze AstraZeneca-Oxford, ceea ce face ca acest lucru să fie extrem de rar, potrivit Triangle News.

Condiții de sănătate

Forbes ia o varietate de medicamente, inclusiv Gabapentin și Tramadol, pentru a-și controla simptomele GB, care pot include amorțeală, slăbiciune și durere.

Iar în momentul vaccinării, era sub tratament cu morfină lichidă și codeină pentru o fractură la încheietura mâinii pe care o suferise cu doar cinci zile înainte.

Forbes a spus că medicii ei ar fi trebuit să ia în considerare starea ei de sănătate înainte de a i se permite să fie vaccinată.

"Personal, cred că nu s-au uitat exact la ceea ce am eu. Cred că nu ar fi trebuit să mi-l dea până nu investighează ce am. Nici măcar nu m-au întrebat", a spus ea.

"Am stat acolo și am spus: "Știi că sunt alergic la penicilină și Stemetil și la orice derivat?". Iar ea [medicul] a spus: 'Vei fi bine'", Forbes a declarat.

"I-am spus: "Nu uitați că iau morfină lichidă și codeină și pentru durerea de la braț". Asta a fost tot", a adăugat ea. "În decurs de două ore a apărut o bulă pe încheietura mea. Era ca și cum făceam bule din brațul meu. I-am sunat imediat pe medici".

Ea a spus că a început să intre în panică.

"Mi-a fost frică. Am intrat în panică. Nu aveam pe nimeni - doar pe Bonnie și Clyde, câinii mei, iar ei nu aveau de gând să mă ajute". Forbes a declarat.

"A continuat să se înrăutățească. Sâmbătă m-au văzut vecinii mei și toți au început să intre în panică pentru că începusem să mă umflu."

"M-am simțit ca niște arsuri de gradul trei pe tot corpul", a adăugat ea.

Forbes a spus că a primit un medicament pentru alergii și steroizi pentru reacția cutanată.

Acesta s-a referit doar la un ghid recent emis cu privire la siguranța medicamentului de la AstraZeneca, în care se spune că beneficiile acestuia depășesc cu mult riscul unor potențiale reacții adverse.

 


Îți place? Împărtășește-l cu prietenii tăi!

55

Care este reacția ta?

confused confused
2
confused
fail fail
1
fail
love love
2
love
lol lol
3
lol
omg omg
2
omg
win win
1
win