Hartproblemen na Covid vaccinatie?


Mannelijke arts van gemengd ras houdt covid-19-vaccinatie vast en draagt gezichtsmasker. arts in de gezondheidszorg tijdens de covid 19-coronavirus pandemie.

Een overigens gezonde en fitte man heeft op sociale media gedocumenteerd hoe hij en zijn vriendin allebei ernstige bijwerkingen kregen na een Covid-19-prik, waardoor zij in het ziekenhuis belandden.

Hartontsteking houdt direct verband met Covid-injectie

In een TikTok-video die twee dagen geleden vanuit een ziekenhuisbed werd gepost, besprak een man genaamd Daniel Shepard hoe hij aan zijn eerste experimentele injectie van Pfizer de zogenaamd zeldzame hartaandoening pericarditis overhield, en hoe de tweede injectie van zijn vriendin haar myocarditis deed ontwikkelen.

In het geval van Daniel beweert hij dat de artsen hem hebben verteld dat zijn hartontsteking rechtstreeks verband hield met de Covid-prik, en dat hij geluk heeft gehad dat hij de tweede prik niet heeft genomen omdat die hem waarschijnlijk zou hebben gedood.

Lees het verhaal van de heer Shepard, getranscribeerd van zijn TikTok video, hieronder:

Zoals je kan zien ben ik duidelijk in het ziekenhuis. Ik moet snel zijn want de verplegers komen eraan, maar om een lang verhaal kort te maken... twee dagen geleden was ik aan het trainen, gewoon een schoudertraining zoals je normaal doet, en ik dacht dat ik een spier verrekt had en uiteindelijk ging ik die nacht naar bed en werd wakker met heel veel pijn.

Toen ik wakker werd, zei mijn partner naast me ook dat ze nogal wat pijn op haar borst had.

Dus ik dacht: 'Oké, dat klinkt niet goed. Nu ik weet dat ze drie dagen geleden haar tweede Pfizer-prik heeft gekregen, heb ik een beetje onderzoek gedaan en dacht: 'Dit is waarschijnlijk niet normaal.' Dus bracht ik haar naar het ziekenhuis. We zaten daar. Ik dacht we slaan twee vliegen in een klap, ik laat mijn schouder nakijken, zij kan een checkup krijgen. En we gingen door, zij ging naar de ene kamer, ik naar de andere.

Dokters kwamen naar me toe. Het eerste wat ze vroegen was of je ingeënt was? Ik zei: 'Ja, ik heb maar één Pfizer-prik gehad en dat was bijna drie weken geleden.' En ze zeiden, 'Ok, heb je enige bijwerkingen gemerkt? Pijn op de borst? Ik zei: 'Ja, een beetje pijn hier, maar ik denk dat het gewoon van mijn schouder komt. Hartkloppingen?' 'Ja, ik merkte een paar dagen na het vaccin dat ik wat kortademig was, maar dacht er niet te veel bij na. Ik train nog steeds hard, de meeste dagen twee keer per dag. Ze lieten een cardioloog komen die me met sondes bedekte voor een EKG, kwam terug en zei dat ik een onregelmatige hartslag en ritme had.

Ze brachten me naar een andere kamer waar ze me volpompten met iets, en ze stopten me in een machine en controleerden alles. En ze vertelden me dat ik pericarditis had ontwikkeld, wat een beetje een schok is, aangezien ik maar één vaccinatie heb gehad. Toen ik met de cardioloog sprak, vertelde ze me ook dat ik littekens op het hart had en dat ze dat direct in verband brachten met het vaccin.

En, ook mijn partner heeft myocarditis ontwikkeld. We zijn allebei fit. We trainen allebei veel. Dus het is erg schokkend, en eerlijk gezegd wil ik dat elke jonge vent weet dat als je traint en je wordt ingeënt, stop dan met trainen, want ik was toe aan mijn tweede [vaccinatie] en de cardioloog zei dat het mijn dood had kunnen worden. Het is alleen door toeval dat ik hier ben, dus ja, veel geluk voor iedereen en doe je onderzoek.

In een vervolgvideo gaf Daniel toe dat hij geen tweede Covid-vaccinatie zou krijgen op advies van zijn cardioloog, hoewel hij pro-vaccin is. Zie hier.

Zowel myocarditis als pericarditis stonden op een door de FDA opgestelde ontwerplijst van "mogelijke ongewenste voorvallen" in verband met het Covid-vaccin, die per ongeluk kortstondig werd getoond tijdens een adviesvergadering van de FDA, voordat het vaccin een noodvergunning kreeg.

fda 2352

In juni heeft de FDA opnieuw erkende dat de experimentele mRNA-injecties de oorzaak waren van de twee hartaandoeningen en waarschuwde zorgverleners dat "meldingen van ongewenste voorvallen wijzen op een verhoogd risico van myocarditis en pericarditis, met name na de tweede dosis en met het begin van de symptomen binnen een paar dagen na de vaccinatie".