55

Viena Jungtinės Karalystės gyventoja teigė, kad pasijuto tarsi būtybė iš mokslinės fantastikos siaubo filmo "Svetimas", kai po skiepijimo COVID-19 jai prasidėjo bėrimas, o oda išbėrė burbuliukus, sakoma pranešime.

Bėrimo reakcija

49 metų Susie Forbes iš Lichfildo (Stafordšyro grafystė) patyrė nubrozdinimą praėjus kelioms valandoms po to, kai kovo 18 d. gavo pirmąją "AstraZeneca-Oxford" vakcinos dozę, pranešė "Triangle News".

"Pasijutau tarsi filme "Svetimas", nes iš mano rankos sklido burbuliukai. Tai buvo siaubinga. Mano veidas buvo didžiulis. Buvau pabaisa", "Forbes" sakė naujienų tarnybai.

"Mano 19-metė dukra rašė man SMS žinutes, prašydama, kad važiuočiau į ligoninę. Tai sugriovė mane ir mano dukrą. Turėsiu su tuo gyventi, nes ant mano kūno liko randai", pridūrė Forbesas, sergantis Guillain-Barré sindromu - autoimunine liga, kai organizmas pažeidžia nervus.

Kiti vakcinų šalutiniai poveikiai

Jungtinės Karalystės Vaistų ir sveikatos priežiūros produktų reguliavimo agentūra teigia, kad maždaug vienam iš 10 žmonių vakcina sukels šalutinį poveikį - dažniausiai į gripą panašius simptomus, nuovargį ir galvos skausmą.

Sveikatos apsaugos pareigūnų teigimu, žmonės, kurie yra alergiški ir dėl to patyrė anafilaksiją, vis tiek gali pasiskiepyti, tačiau visi, kurie yra alergiški jo sudedamosioms dalims, neturėtų skiepytis. Nebuvo aišku, ar Forbes priklauso šiai kategorijai.

Kovo 28 d. duomenimis, 455 žmonės patyrė nepageidaujamų alerginių reakcijų dėl maždaug 20 milijonų "AstraZeneca-Oxford" dozių, todėl tai labai retas atvejis, rašoma "Triangle News".

Sveikatos būklė

Forbes vartoja įvairius vaistus, įskaitant gabapentiną ir tramadolį, kad sumažintų GB simptomus, kurie gali pasireikšti tirpimu, silpnumu ir skausmu.

Tuo metu, kai buvo skiepijama, ji vartojo skystą morfijų ir kodeiną dėl vos prieš penkias dienas patirto riešo lūžio.

J. Forbes teigė, kad gydytojai, prieš leisdami ją skiepyti, turėjo atsižvelgti į jos sveikatos būklę.

"Aš asmeniškai manau, kad jie neįsigilino į tai, ką tiksliai turiu. Manau, kad jie neturėjo man jo duoti, kol neištyrė, ką turiu. Jie manęs net neatsiklausė", sakė ji.

"Sėdėjau ir sakiau: "Jūs žinote, kad esu alergiškas penicilinui, "Stemetilui" ir bet kokiems dariniams? O ji [gydytoja] atsakė: "Viskas bus gerai", "Forbes" sakė.

"Pasakiau: "Nepamirškite, kad nuo rankos skausmo aš taip pat vartoju skystą morfiną ir kodeiną". Tai buvo viskas", - pridūrė ji. "Per dvi valandas ant mano riešo atsirado burbulas. Atrodė, lyg burbuliuočiau iš rankos. Nedelsdama paskambinau gydytojams".

Ji sakė, kad pradėjo panikuoti.

"Buvau išsigandęs. Man kilo panika. Neturėjau nieko - tik Bonnie ir Clyde'ą, savo šunis, ir jie nesiruošė padėti," "Forbes" sakė.

"Vis blogėjo. Šeštadienį mane pamatė kaimynai ir visi ėmė panikuoti, nes pradėjau tinti."

"Jaučiausi lyg trečiojo laipsnio nudegimas visame kūne", pridūrė ji.

Forbes sakė, kad jai buvo suleista vaistų nuo alergijos ir steroidų nuo odos reakcijos.

Ji tik nurodė neseniai paskelbtas rekomendacijas dėl "AstraZeneca" vaisto saugumo, kuriose teigiama, kad jo nauda gerokai viršija galimų nepageidaujamų reakcijų riziką.

 


Patinka? Dalinkitės su draugais!

55

Kokia jūsų reakcija?

confused confused
2
confused
fail fail
1
fail
love love
2
love
lol lol
3
lol
omg omg
2
omg
win win
1
win